Avon True PowerStay - nienaganny makijaż na wiele godzin

W ostatnim tygodniu testowałam nowości Avon z linii True PowerStay - podkład do twarzy „24 godziny” odcień Natural Beige oraz matową szminkę w płynie „16 godzin” odcień Relentless Rose. 



Dużą zaletą podkładu jest szklane opakowanie z wygodną pompką. Dzięki temu wyciska się odpowiednią ilość produktu bez jego marnowania. Konsystencja jest dość gęsta, kremowa, łatwo nakłada się palcami. Kolor dość dobrze stapia się z moją lekką opalenizną po lecie, myślę, że na zimową bladość będzie odrobinę za ciemny. Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do krycia. Cienka warstwa wystarczyła, aby przykryć cienie pod oczami, popękane naczynka czy widoczne żyłki pod łukiem brwiowym. Po kilku godzinach podkład się nie zważył pod oczami, nie ściemniał ani się nie starł. Jedynie zauważyłam lekkie świecenie w strefie T, ale moja cera ma taką tendencję, więc tak czy inaczej muszę ratować się bibułkami matującymi.




Szminka natomiast dzięki kompaktowym rozmiarom, znalazła swoje miejsce w mojej torebce, jednak równie dobrze mogłam zostawić ją w domu. Dlaczego? Ze względu na trwałość. Ani jedzenie ani picie nie spowodowały, że szminka się starła czy ,,zjadła". Nie wysuszyła nadmiernie ust, a udało się ją zmyć dopiero olejkiem, bo płyn micelarny nie dał rady. Kolor jest bardzo intensywny, to zimny róż totalnie w moim stylu. Jedyne do czego mam zastrzeżenia, to uczucie lepkości warg. 

Podsumowując, oba produkty uważam za udane. Będą mi towarzyszyć podczas codziennego make upu. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tej serii, zapraszam na stronę: http://u.grubo.io/6t4


Komentarze

  1. O kolorowych kosmetykach Avon słyszałam wiele, lecz jeszcze nigdy nie używałam, moja przygoda z Avon to oczywiście pielęgnacja, perfumy itp, jak u większości osób. Bardzo podoba mi się efekt, jaki uzyskałaś i chyba sama się skuszę, szczególnie zainteresowała mnie szminka, pięknie wygląda na ustach :D


    Miłego dnia,
    Amelia
    GangstyleGirls

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię :)

Popularne posty z tego bloga

Compliflora femina - sprzymierzeniec kobiecego zdrowia

Wytrawne różowe naleśniki z łososiem - przepis

Booster Minéral 89 Vichy recenzja