Koronawirus w Polsce. Zostań w domu!

Moi drodzy, chcę poruszyć przy porannej kawie bardzo ważny temat. Z niepokojem obserwuję doniesienia o tłumach spędzających czas nad Wisłą. Wiele osób wciąż lekceważy stan epidemiczny. Czy też to zauważacie w swojej okolicy? Trzeba piętnować takie zachowania i cały czas przypominać o zasadach bezpieczeństwa. Młodzi ludzie także mogą zostać zainfekowani przez nowy koronawirus. Masz gorączkę lub problemy z oddychaniem? Wróciłeś z zagranicy? Nie narażaj zdrowia i życia innych. Zostań w domu! Zwolnienie lekarskie e-ZLA można otrzymać zdalnie.




Więcej info na stronie: https://zwolnienia-lekarskie.pl/


Komentarze

  1. Ja dzisiaj byłam w Krakowie, z konieczności - w związku z pracą - i wyjątkowo mało ludzi na ulicach, nawet tam gdzie normalnie są tłumy. A mieszkam na co dzień w Krakowie to mam porównianie ;) Ale koleżanki mówiły, że były sytuacje masowych spotkań młodzieży np. w parku, który teraz zresztą jest już zamknięty z tego powodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy ludzie myślą, że są niezniszczalni :(

      Usuń
  2. Nie pochwalam bezmyślnego wychodzenia z domu.
    Dzisiaj po ponad tygodniu wybrałam się by załatwić ważne sprawy, zrobić szybkie zakupy i sesje; oczywiście z zachowaniem zasad higieny i bezpieczeństwa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od tygodnia siedzę w domu, jutro muszę wyjść do sklepu, bo kończą mi się zapasy jedzenia. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. U mnie na dzielnicy wszyscy siedzą na ogródkach mało kto chodzi chyba że po panowie po piwo na kacu ... ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię :)

Popularne posty z tego bloga

Wytrawne różowe naleśniki z łososiem - przepis

Compliflora femina - sprzymierzeniec kobiecego zdrowia

Booster Minéral 89 Vichy recenzja