Obrotowa lokówko-suszarka Remington Curl&Straight Confidence AS8606

    Rano zwykle przestawiam budzik kilka razy. Potem szybka kawa, błyskawiczny makijaż, ułożenie włosów i biegiem przed siebie, bo już jestem spóźniona. Samo suszenie moich długich włosów zajmowało dużo czasu, dlatego rzadko je układałam na szczotce, nie mówiąc o podkręcaniu. 

    Niedawno w moje ręce wpadła obrotowa lokówko-suszarka Remington Curl&Straight Confidence AS8606. Byłam ciekawa, jak się u mnie sprawdzi i czy rzeczywiście za jej pomocą szybciej ułożę fantazyjne fryzury. 

    Zestaw zawiera: 
- szczypce obrotowe,
- lokówkę,
- termiczną szczotkę z delikatnym włosiem,
- twardą, płaską szczotkę,
- dyszę wstępnej stylizacji,
- etui,
- nakładkę ochronną.



    Zalety urządzenia:
- regulacja temperatury (niska, wysoka, ustawienie zimne do utrwalenia fryzury),
- lekkość i poręczność,
- rotacyjna okrągła szczotka oraz szczypce,
- zdejmowana kratka do oczyszczania silnika z kurzu,
- długi, obrotowy kabel,
- funkcja jonizowania (zapobiega puszeniu się włosów),
- etui do przechowywania oraz bezpiecznego transportu z gumkami podtrzymującymi poszczególne elementy,
- 5 lat gwarancji (+1 za zarejestrowanie urządzenia na stronie producenta),
- moc 800 W.


    Podsumowanie:

    Przy pomocy multifunkcyjnej obrotowej lokówko-suszarki Remington Curl&Straight Confidence AS8606 w krótkim czasie można wysuszyć i wystylizować włosy. Jedno urządzenie daje wiele możliwości, a to wszystko przy użyciu zaledwie jednej ręki. Jeśli szukacie bezpiecznego dla włosów, prostego w obsłudze, nowoczesnego rozwiązania do domowej stylizacji fryzur, warto rozważyć zakup tego modelu z oferty Remingtona. Znajdziecie go w atrakcyjnej cenie w każdym z większych elektromarketów. Myślę, że jest to także dobry pomysł na prezent dla każdej kobiety lubiącej dbać o swój wygląd niewielkim nakładem czasu.

    Więcej szczegółów znajdziecie na stronie: https://pl.remington-europe.com/produkty/lokowko-suszarka-curlandstraight





Komentarze

  1. Z pewnością przydałaby mi się taki gadżet :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż to! Odpowiedni sprzęt to podstawa. Tu można i też pomyśleć o własnym salonie piękności. Ja postawiłam na fotele kosmetyczne i inny sprzęt do mojego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię :)

Popularne posty z tego bloga

Wytrawne różowe naleśniki z łososiem - przepis

Compliflora femina - sprzymierzeniec kobiecego zdrowia

Booster Minéral 89 Vichy recenzja