Domowa truskawkowa woda smakowa

Odkąd dowiedziałam się, ile cukru zawiera sklepowa woda smakowa, przestałam ją kupować. Jest tyle sezonowych, świeżych owoców, że wolę zrobić własną detox water, która jest pyszna i nie tuczy. 

Dziś piję wersję truskawkowo- limonkową. Oto szybki przepis:

Składniki:

- litr wody (ja użyłam magnezowej, przefiltrowanej w dzbanku Aquaphor),
- kilka świeżych truskawek.
- garść listków mięty,
- pół limonki podzielonej na cząstki,
- pół cytryny podzielonej na cząstki.

Przygotowanie:

1. Owoce i miętę przełożyć do szklanego dzbanka, zalać wodą, odstawić do lodówki na 2-3 godziny. 
2. Przelać gotową wodę smakową wraz z zawartością do szklanek, dorzucić kilka kostek lodu i ozdobić gałązką mięty.

Rada:

Gdy do dzbanka dodasz łyżkę naturalnego miodu, otrzymasz pyszną, orzeźwiającą lemoniadę, która będzie miała nieco więcej kalorii :)

Smacznego!



Komentarze

  1. Oj, to prawda, woda smakowa ze sklepu ma ogrom cukru, aż odechciewa się tego pić.
    Ja od lat piję tylko i wyłącznie zwykłą, niegazowaną wodę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo świetny przepis, chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna na upały :)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię :)

Popularne posty z tego bloga

Wytrawne różowe naleśniki z łososiem - przepis

Compliflora femina - sprzymierzeniec kobiecego zdrowia

Booster Minéral 89 Vichy recenzja